Domů / FAQ

FAQ

 

Produkty

Jsou vaše produkty správně skladovány a to zejména v průběhu transportu ze zámoří?

Všechny naše produkty jsou v originálním balení a jsou skladovány v našem skladě přesně podle podmínek dodavatelů. Zboží se ze zahraničí objednává pravidelně v krátkých časových intervalech aby se předešlo uplynutí expirační doby (ta je ale v případě naprosté většiny výrobků poměrně dlouhá)

Jak čerstvé jsou vaše čerstvé produkty. Mají opravovou americkou chuť?

Všechny naše čerstvé produkty jsou připravovány každodenně zkušenými pekaři, kteří většinou pocházejí z USA a proto lze stoprocentně zaručit originální chuť. Ostatně přijďte si je ochutnat, rádi uvítáme vaše připomínky k sortimentu i kvalitě.

Dodací podmínky

Jaké jsou náklady spojené s dopravou po Čechách a na Slovensko?

Našemi partneři pro dodávky v Čechách a na Slovensko jsou DPD a Zásilkovna. Cena dopravy a balného je následující:

Rozvoz v Praze pro objednávky nad 1000 Kč: ZDARMA! 

Rozvoz v Praze pro objednávky do 1000 Kč: 99 Kč

DPD do ČR + dobírka: 124 Kč

DPD do ČR + platba předem na účet: 99 Kč

DPD na Slovensko + platba předem na účet: 219 Kč

DPD na Slovensko + dobírka: 244 Kč

ZÁSILKOVNA: Při objednávce do 5 kilogramů si můžete vybrat ze seznamu míst k vyzvednutí pro Vás nejvhodnější místo, kde si objednávku vyzvednete. Seznam míst naleznete na www.zasilkovna.cz/seznam-vydejnich-mist 

Zásilkovna do ČR + platba předem na účet: 55 Kč

Zásilkovna do ČR + dobírka: 80 Kč

Zásilkovna na Slovensko + platba předem na účet: 110 Kč

Zásilkovna na Slovensko + dobírka: 135 Kč

Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

Ceny v EUR se odvíjí od aktuálního kurzu.

 

Jaké jsou dodací lhůty?

Zboží obdržíte jej nejpozději do 5 pracovních dnů v České republice a nejpozději do 7 pracovních dnů na Slovensku.
Po zpracování vaší objednávky obdržíte její e mailové potvrzení obsahující i předpokládané datum dodání. Pro rychlé dodávky nás neváhejte kontaktovat na telefonní čísle +420 777 018 998 nebo na adrese info@candy-store.cz. 

Jak jsou dodávány čerstvé produkty?

Doporučujeme našim zákazníkům aby si čerstvé výrobky vyzvedli osobně v našem obchodě Na Rybníčku, Praha 2. Samozřejmě, pokud bydlíte ve větší vzdálenosti nebo nemáte prostě čas si zboží osobně vyzvednout, rádi zajistíme kurýrskou službu, která vám zboží doručí na udanou adresu. Cena dodání závisí na objednaném množství, cenu Vám potvrdíme po zpracování Vaší objednávky.


Dodané zboží je poškozené, co mám dělat v takovém případě?

Pokud jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 777 018 998 nebo na info@candy-store.cz. k okamžitému vyřízení reklamace.

Dodáváte I do jiných zemí než do České republiky a na Slovensko?

V současné době jsou naše dodávky omezeny na území ČR a Slovenska. Rozšíření působnosti je plánováno na blízkou budoucnost a budete o něm včas informováni.

Objednávání po internetu

Je na Vašich stránkách stanovena minimální objednávka?

Minimální hodnota objednávky je 0 Kč včetně DPH bez poštovného a balného.

Mohu svoji objednávku po jejím odeslání ještě změnit?

Po obdržení vaší objednávky vám bude zasláno e-mailové potvrzení. Objednávky se zpracovávají každý večer a příští den se zboží odesílá. Pokud budete schopni nás kontaktovat před ukončením pracovní doby v tentýž den, kdy jste objednávku odeslali, bude možné ji změnit.

Jaké jsou možnosti platby?

Za objednané zboží je možno platit bankovním převodem na účet číslo 2106575178/2700 dobírkou nebo v hotovosti při osobním odběru v jednom z našich obchodů.

Mohu objednat zboží v rámci velkoobchodního odběru?

Pro větší objednávky nás prosím kontaktujte osobně k ujednání velkoobchodních cen.