Domů / FAQ

FAQ

Dodací podmínky

Jaké jsou náklady spojené s dopravou po České republice a na Slovensko?

Našemi partnery pro dodávky po České republice a na Slovensku jsou DPD a Zásilkovna. Cena dopravy a balného je následující:

Rozvoz v Praze pro objednávky nad 1000 Kč: ZDARMA

Rozvoz v Praze pro objednávky do 1000 Kč: 99 Kč

DPD po ČR + dobírka: 124 Kč

DPD po ČR + platba předem na účet: 99 Kč

DPD na Slovensko + platba předem na účet: 219 Kč

DPD na Slovensko + dobírka: 244 Kč

ZÁSILKOVNA: Při objednávce do 5 kilogramů si můžete vybrat ze seznamu míst k vyzvednutí pro Vás nejvhodnější místo, kde si objednávku vyzvednete. Seznam míst naleznete na www.zasilkovna.cz/seznam-vydejnich-mist 

Zásilkovna po ČR + platba předem na účet: 55 Kč

Zásilkovna po ČR + dobírka: 80 Kč

Zásilkovna na Slovensko + platba předem na účet: 110 Kč

Zásilkovna na Slovensko + dobírka: 135 Kč

Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

Ceny v EUR se odvíjí od aktuálního kurzu.

Jaké jsou dodací lhůty?

Zboží obdržíte nejpozději do 5 pracovních dnů v České republice a nejpozději do 7 pracovních dnů na Slovensku.
Po zpracování vaší objednávky obdržíte emailové potvrzení obsahující i předpokládané datum dodání. Pro rychlé dodávky nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 777 018 998 nebo na emailové adrese info@candy-store.cz. 

Jak jsou dodávány čerstvé a mražené produkty?

Čerstvé a mražené produkty je možné si vyzvednout buď na naší pobočce Londýnská 81 či Jugoslávských partyzánů 38. Též je možné využít naši rozvozovou službu. Bohužel není možné toto zboží zasílat přes přepravní společnosti.

Dodané zboží je poškozené, co mám dělat v takovém případě?

Pokud jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 777 018 998 nebo na info@candy-store.cz. k okamžitému vyřízení reklamace.

Dodáváte i do jiných zemí než do České republiky a na Slovensko?

Ano, vždy dle možností přepravních společností.

Objednávání po internetu

Je na Vašich stránkách stanovena minimální objednávka?

Minimální hodnota objednávky je 0 Kč včetně DPH bez poštovného a balného.

Mohu svoji objednávku po jejím odeslání ještě změnit?

Po obdržení vaší objednávky vám bude zasláno e-mailové potvrzení. Objednávky se zpracovávají každý večer a v den následující se zboží odesílá. Pokud budete schopni nás kontaktovat před ukončením pracovní doby v tentýž den, kdy jste objednávku odeslali, bude možné ji změnit.

Jaké jsou možnosti platby?

Za objednané zboží je možno platit bankovním převodem na účet číslo 2106575178/2700, dobírkou anebo v hotovosti při osobním odběru na jedné z našich poboček či při rozvozu.

Mohu objednat zboží v rámci velkoobchodního odběru?

Ano, pro větší objednávky nás prosím kontaktujte osobně k ujednání velkoobchodních cen.