Časté dotazy
Mrkněte se na nejčastější dotazy našich zákazníků, možná mezi nimi bude i ten váš :) A pokud ne, napište nám na info@candy-store.cz, odpovíme vám co nejdříve.
Kdy mohu dobroty od The Candy Store očekávat?
Garantujeme dodání během 3–5 pracovních dnů.
Jakou dopravu si mohu vybrat?
Dobroty vám doručíme prostřednictvím Zásilkovny či GLS. V Brně vlastním rozvozem a nebo si je můžete vyzvednout na jedné z našich prodejen.
Kolik mě bude doprava stát?
Aktuální ceník dopravy najdete zde.
Jak mohu svou objednávku zaplatit?
Máte na výběr z několika platebních metod od GoPay, Paypal přes bankovní převod až po dobírku.
Máte stanovenou nějakou minimální hodnotu objednávky?
Ano, pokud chcete platit dobírkou, pak je minimální hodnota 200 Kč. Při jiné platební metodě minimální hodnota objednávky není.
Od jaké částky neplatím za dopravu?
Pokud u nás nakoupíte dobroty nad 1499 Kč, máte automaticky dopravu zdarma.
Od jaké částky neplatím za rozvoz?
Pro brněnské rozvozy platí doprava zdarma nad 999 Kč.
Můžu stornovat nebo změnit objednávku?
Ano, stačí nám napsat na info@candy-store.cz.
Mohu zboží reklamovat?
Ano, v případě, že bude něco špatně, napište nám na info@candy-store.cz, budeme se snažit reklamaci vyřešit k vaší spokojenosti.
Co mám dělat, když moje oblíbené dobroty nenabízíte nebo je nemáte skladem?
Určitě nám napište na info@candy-store.cz a my vám odpovíme, kdy bude zboží skladem anebo zda jsme schopni vám ho sehnat.
Jaké je číslo mé objednávky?
Číslo vaší objednávky je uvedeno v potvrzovacím e-mailu.